Mä sain tossut, mä sain tossut, mä sain tossut... hyräilee täällä
Juu tiedoksi SNYlle ei nää kauheesti jaloista oo lähteneet. Eka tuntu et on aivan törkeen isot mut kun muotoutuneet tässä jalkaan ei nää enää olekkaan. Äidille jo soitettu että tuo tullessaan lauantaina nahan palasen et saa kunnon pohjat, mä jo epähuomiossa käppäilin vaan nää jalas hakee varastosta puita tota kivetystä pitkin. Ei hyvä ei, pitää saada eka kunnon pohjat näihin.
993887.jpg
Siinä mun tossuni on, siellä pihalla missä niillä juuri on tarkoitus kävellä :o) (kauniit valkoiset sääret siellä tikkuina seisoo)

Paketista löytyi myös Dropsin Alpacaa kaksi erillaista punaista kerää. Siinä mielessä taas SNYni lukenut ajatuksia että ajattelin ostaa tuommoista lankaa ja tehdä vauvalle potkuhousut, semmoiset ihan mini minit että saa sairaalasta kotiin tullessa jalkaan ja nyt mulla on sitä lankaa, aivan ihanaa. Samaisesta paketista löytyi myös ristipisto paketti ja kauhistus sen pitäis olla helppo et osaan tehdä sen, pistetään se tonne laatikkoon oottamaan rohkeutta ;o)
993923.jpg

Muuten SNYni mä kuolaan näit erikoislankoi mutten mä raaski ikinä tilailla tai ostailla, neulon ihan marketti langoista töitä. Mummoni kun yleensä sponssaa langoissa niin ostaa nallea, seiskaa tai woolia. Meillä vielä kun täällä ei nyt oo mitään lankakauppoja niin ostan noista kaupoista langat mitä siivoilen ja nyt siivoilen lankakoppaani että sinne sais näitä ihania ihania erikoislankoja (novita on muute edelleen mielestäni parasta lastenvaatteissa kun sen voi vaan vippaa pyykkikoneeseen suurempia miettimättä).
Löytyypä multa muuten näihin ihaniin alpacoihin sopivaa woolia että sais vauvalle neuletakin.
Mutta vielä ISO KIITOS tossuista!